S sodobnimi pristopi in izzivi vzgajamo spoštljiv odnos do znanja in učenja.
V spodbudnem okolju:
- spoštujemo drug drugega ter cenimo posameznikovo različnost in celovitost,
- smo odgovorni za svoja dejanja in kritični do njih,
- pomagamo drug drugemu,
- razvijamo zdrav način življenja in kulturo sobivanja.
Prednostni naloge v šolskem letu 2024/25:
- Ena izmed prioritet šole je razvoj bralne pismenosti. Branje je izrednega pomena za vsakega posameznika, odpira nam okno v svet, z branjem spoznavamo tudi samega sebe in svet okrog nas, branje razvija empatijo. Zato je potrebno pri mladih spodbujati veščino branja in bralnega razumevanja ter tudi pisanja. Izvajali bomo dejavnosti, ki bodo spodbujale razvoj bralne pismenosti.
- Prednostna naloga je tudi vnašanje čim več gibanja. Učenci se gibajo v okviru pouka športa, obveznih in neobveznih izbirni predmeti ter interesnih dejavnosti in raznolikih športnih dni ter drugih organiziranih dejavnosti. Še naprej si bomo prizadevali za postavitev učilnice v naravi, ki bo učencem omogočala izvedbo pouka na prostem. Elemente gibanja in preživljanja časa na prostem pa želimo vnašati tudi v pouk obveznih predmetov.
Vsem učencem želimo omogočiti pogoje za spodbudno učno okolje za zdrav in celosten osebni razvoj. Pri učencih želimo krepiti zdrav odnos do digitalnih naprav. Naj bodo pametni telefoni orodje, ne le sredstvo za zabavo. S številnimi dejavnostmi na področju kulture in umetnosti želimo pri učencih razvijati znanje, odnose, vrednote, stališča in veščine, ki se nanašajo na kulturno-umetniško izražanje in ustvarjanje, kulturno in naravno dediščino. Pri učencih bomo poudarjali socialno učenje, kulturo pogovora in medsebojnega strpnega sporazumevanja, šolsko in državljansko kulturo, medkulturni dialog in solidarnost.