Pri preverjanju in ocenjevanju znanja upoštevamo določila Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v osnovni šoli. Uporabljamo različne načine preverjanja in ocenjevanja znanja (glede na razred in učne vsebine). Ocenjujejo se učenčevi ustni odgovori ter pisni, likovni, tehnični, praktični in drugi izdelki, projektno delo in nastopi učencev. Pri vsakem predmetu se učenčevo znanje ocenjuje skozi vse obdobje, ko se predmet izvaja. Pri predmetih, za katere sta s predmetnikom določeni največ dve uri tedensko, se znanje učenca oceni najmanj trikrat v šolskem letu, pri čemer večina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. Pri predmetih, za katere so s predmetnikom določene več kot dve uri tedensko, se znanje učenca oceni najmanj šestkrat v šolskem letu, pri čemer večina ocen ne sme biti pridobljena na podlagi pisnih izdelkov. Dogovor je, da učitelj pisno ocenjevanje znanja učencu vrne, naslednjo uro pa učenec učitelju izroči test, ki so ga podpisali starši oz. skrbniki. Učitelj pisna ocenjevanja znanja zadrži do konca šolskega leta, nato pa jih vrne učencem.
Učenci so ob začetku šolskega leta seznanjeni z datumi pisnih ocenjevanj znanja v prvem ocenjevalnem obdobju, ki so okvirni. Zaradi objektivnih okoliščin si pridržujemo pravico do spremembe. Datume za 2. ocenjevalno obdobje bomo načrtovali konec januarja 2025. Učenci bodo z njimi seznanjeni februarja 2025. Po pravilniku o preverjanju in ocenjevanju znanja morajo biti učenci o datumu pisanja pisnega izdelka seznanjeni vsaj pet delovnih dni prej.
Ob koncu polletja starše učencev od 2. do 9. razreda pisno obvestimo o učnem uspehu, ob zaključku pouka pa dobijo učenci spričevala z zaključnimi ocenami za posamezne predmete (v 1. in 2. razredu spričevala z opisnimi ocenami).